Smarty
ANGIELSKI DLA DZIECI W WIEKU 8-14 lat
Założeniem programu jest, w zależności od poziomu, wprowadzenie w podstawy lub kontynuacja nauki po kolejnych poziomach SMARTY Główne cele to:
- doprowadzenie uczestników do poziomu w pełni komunikacyjnego (dziecko POTRAFI mówić w języku obcym)
- wprowadzenie trudniejszych zagadnień gramatycznych i szkolno-egzaminacyjnej formy zadań
- zapewnienie dobrych ocen w szkole podstawowej
- uświadomienie roli znajomości języka obcego oraz motywowanie uczniów do nauki
Bardzo ważnym aspektem w programie jest uwzględnienie rozwoju we wszystkich obszarach języka obcego (gramatyka, słownictwo, wymowa) jak i we wszystkich umiejętnościach (mówienie, rozumienie, pisanie i czytanie).
Angielski dla dzieci smarty
Co warto wiedzieć o kursie?
SMARTY 3-5 (V – VII KLASA, zajęcia 60 min.)
Kontynuacja nauki oraz stopniowe wprowadzanie teoretycznych ćwiczeń gramatycznych oraz szkolnej i egzaminacyjnej formy zadań. Uczniowie poznają też nowe, bardziej skomplikowane struktury gramatyczne. Osiągnięcie umiejętności w miarę swobodnej komunikacji w języku obcym, choć bez zachowania perfekcyjnej formy gramatycznej. Zbalansowane rozwijanie wszystkich umiejętności językowych.
SMARTY 6 (VI KLASA-VIII KLASA, zajęcia 60 min.)
Poziom dla dzieci słabszych językowo, które wiekowo lub ze względu na poziom zaawansowania nie mogą pójść jeszcze do wyższej grupy. Skupiamy się na ćwiczeniu gramatyki, ponieważ kursanci często mają w tej kwestii problemy w szkole. Oczywiście rozwijamy wszystkie umiejętności językowe i staramy się, aby zajęcia były komunikacyjne
Angielski dla dzieci smarty
Program obejmuje:
Dodatkowo:
- opieka metodyka (hospitacje zajęć + dyżury dla uczniów i rodziców),
- konsultacje z lektorem w razie nieobecności lub trudności,
- program FAST TRACK – dodatkowy ambitny system nauki dla chętnych
- program TEST TRACK- trening egzaminacyjny (do egzaminów w szkołach publicznych oraz egzaminów Cambridge)
- program HELP TRACK – program wyrównawczy pomagający pokonać trudności na kursie lub w szkole (dodatkowe spotkania z lektorem lub metodykiem),